Kreowanie, promowanie oraz wdrażanie wszelkich inicjatyw o charakterze menedżerskim wspierających funkcjonowanie trzech sektorów: publicznego, pozarządowego i komercyjnego.
Cele Fundacji:
- budowanie społeczeństwa obywatelskiego poprzez promowanie działań mających na celu partnerstwo instytucji publicznych, komercyjnych i organizacji pozarządowych
- działania edukacyjne, promowanie modelu uczenia się przez cale życie
- wzmacnianie przedsiębiorczości, konkurencyjności i innowacyjności w wymiarze gospodarczym i społecznym
Akademia Coachingu - Celem szkolenia jest nabycie umiejętności potrzebnych w prowadzeniu coachingu z klientem indywidualnym, zespołem i organizacją.
Zajęcia z coachingu mają na celu przekazanie wiedzy, która umożliwi maksymalne wykorzystanie zarówno swojego potencjału osobistego oraz zawodowego jak i pomoc klientowi
w poprawie jego efektywności. Ofertę w szczególności kierujemy do osób które doskonalą umiejętności, trenerów, nauczycieli, menedżerów, kadry zarządczej oraz wszystkich, którzy
w przyszłości zamierzają pełnić te funkcje.
Urzędnik Służby Cywilnej - Kurs przygotowujący do postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników służby cywilnej ubiegających się o mianowanie na Urzędnika Służby Cywilnej - VI edycja.
Akademia Umiejętności Trenerskich - Proponujemy przeprowadzenie cyklu szkoleń
i konsultacji prowadzących do uzyskania umiejętności potrzebnych w prowadzeniu szkoleń
i treningów.
Zajęcia w Akademii Umiejętności Trenerskich mają na celu przekazanie wiedzy oraz nabycie umiejętności osobowościowych służących ciekawemu, skutecznemu i rzetelnemu prowadzeniu treningów i szkoleń zarówno wewnątrz firmy jak i poza nią.
Doradztwo organizacyjne - Świadczymy doradztwo organizacyjne w zakresie audytów kosztowych i personalnych.
Doradztwo organizacyjne w zakresie:
- audytów kosztowych (propozycje obniżenia kosztów w instytucji)
- audytu personalnego następstwem, którego jest stworzenie diagnozy stanu obecnego instytucji oraz wypracowanie propozycji rozwojowych m.in. w zakresie opracowania i wdrożenia:
- systemu Oceny Pracowników wg. metody 360 stopni
- wewnętrznego modelu zarządzania wiedzą, umiejętnościami i kompetencjami pracowników – Bank Wiedzy i Potencjału
- planowanie scenariuszowe i wsparcie przy opracowaniu strategii rozwoju instytucji
- warsztaty kreatywne dot. nowych impulsów rozwojowych organizacji
Szkolenia menedżerskie - Szkolenia są organizowane w formach stacjonarnych i wyjazdowych
- szkolenia stacjonarne w firmie klienta
- szkolenia wyjazdowe organizowane w malowniczo usytuowanych hotelach na terenie całego kraju
Program szkolenia jest dostosowany do indywidualnych potrzeb odbiorców – tzw. szkolenie „skrojone na miarę”. Szkolenie może być poprzedzone wizytą trenerów/doradców w celu ustalenia rzeczywistych potrzeb i dostosowania do nich treści i formy szkolenia.
Szkolenia specjalistyczne - Organizujemy „szkolenia szyte na miarę” dostosowane do potrzeb szkoleniowych organizacji.Szkolenia uwzględniają specyfikę instytucji m.in.
w zakresie:
- szkoleń dla trenerów wewnętrznych oraz osób przygotowujących się do pełnienia tej funkcji
- szkoleń z zakresu umiejętności „miękkich” w tym m.in. (komunikacji wewnętrznej, zarządzania sobą w czasie wg zasad IV generacji, technik obsługi klienta, public relations, techniki i styli negocjacji, technik sprzedaży)
Więcej informacji na naszej stronie internetowej